Mycket bus



I dag har vi första genomdraget av hela showen. Det är häftigt att se hur laddade och engagerade alla är trots att det varit drygt 12 timmars rep. varje dag. Framåt sena kvällarna, efter de dryga 12 timmarna, kanske vi fortfarande inte skuttar runt som Duracell-kaniner men dock fortfarande oerhört entusiastiska. ;-) Vilket cool gäng det här är. Jag verkligen beundrar allihopa för både deras artisteri och personligheter. Har f.ö. redan börjat ladda med lite gags med framförallt Lasse Holm, typ att skriva upp "övertidsjobb" på arbetstavlan (extra sång- och dansrep 21-23.30) för endast honom, när vi andra slutar klockan 21. Naturligtvis gick han inte på det, men det var värt ett försök.....Vi var även några stycken som fixade fram en åsnekostym som Lasse trodde att han skulle behöva ha på sig på scenen under ett av de seriösa, vackra ballad-numren. Hee! Det här kommer att kommer att bli en rolig sommar med mycket, mycket bus. Puss till er alla! Nanne :-)

Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Kul, kul!

Slit inte ut er nu bara!

Kram, kram!

2008-07-02 @ 18:41:07
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: Helena L W

Kan man bli sötare!? Mycket svårt skulle jag tro!! Nanne du är bäst på alla sätt och vis!! Längtar till Vild! :D:D Kram och lycka till på premiären av diggiloo ;)

2008-07-02 @ 21:07:41
Postat av: julle

kommer blir sjukt roligt, längtar jättemycket. slit inte ut er tills avesta ;) hehe. kramar julle

2008-07-03 @ 15:55:29
Postat av: Celicia ,Jesus Abdulla Efrahim Abdulkadir Muhammed Olof Nilsson Carola Svenbertil

2008-07-03 @ 18:10:47
Postat av: Sven-Bengt Abdulla

Hej hopp i skogen.

Det är något som är missuppfattat, DU är Fru Duracell. Visst Linda har energi men inte i närheten av vad du har så tyvärr Linda, hon är ingen duracellkanin.

Jag är kär i dig min kära lilla söt topp.



R.I.P

Linda Duracellkanin

2008-07-03 @ 18:29:26
URL: http://www.ilovenanne.com
Postat av: Klara 5 år

Hej, Nanne!

Jag längtar jättemycket efter att få se dig på Ovesholm ikväll! Jag har dina skivor och kan sjunga med i alla låtarna. Bästa låten är Jag måste kyssa dig!

Många kramar!

Klara

2008-07-06 @ 10:58:52
Postat av: Monika Älvsbyn

Helt otrolig föreställning i Storforsen.TACK

Det enda jag saknade var melodin "Den vilda", själva symboliken med forsen.

2008-07-11 @ 00:42:37
Postat av: jakob

tjenna var på showen i haparanda på cape east

2008-08-09 @ 15:09:16
Postat av: anne-m

Du är så härlig, Nanne, och jag är så glad över att du var med i år !!

Vilken energi, och vilken härlig utstrålning du har i allt du gör :-)

"Kom o håll om mej, släpp inte taget om mej "

TACK, för en underbar kväll i EKENÄS...

2008-08-09 @ 23:24:27
Postat av: Karolin

Hej,Nanne!

Du är grym, min dröm sen jag va liten har alltid varit att se dig i verkligheten, igår slog min önskan in, Tack för en fantasktisk kväll i ULRIKSDAL ! Jag tror alla fick ett gott skratt i det där telefonsamtalet :D Du har ett toppen jobb! kram Karro

2008-08-16 @ 23:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0