Herregud så roligt man kan få ha på sitt jobb.



Hallao, alla Diggiloo:are. Tack för senast alla ni som sett oss och kul att få se er alla ni som skall se oss. Nu är vi i full gång och sitter just nu i bussen på väg från Vadstena till Eskilstuna. Herregud så roligt man kan få ha på sitt jobb. Jag träffade en man ur publiken (från igår) på stan idag, som undrade vad som hade hänt igår, för att vi verkade så glada, allihop? Det är väl häftigt ! Ingenting hade hänt, mer än att vi nog allihop ÄR så glada för att vi har så kul jobb, med så sköna kolleger och hela sommarn framför oss! Sen var väl jag extra glad som, tack vare Lotta fick pussa Janet i publiken, men det är ju en helt annan historia. See you.
Kramar Thomas P

Kommentarer
Postat av: Pillan

hahahaha du e grym ju, knäckte mej hela tin i Båstad. en liten unge framför mej kollade på mej som om jag inte var riktigt klok haha,

2008-07-20 @ 17:55:18
URL: http://pernillao.blogg.se/
Postat av: Therese

Tyckte du var kanon i Skellefteå igår! Vi skrattade så vi tjöt! Tack för att du var snäll och tog dig tid att prata med mig, dottern och hennes kompis idag på Vintergatan i Ske-å! (Vi åt mjukglass, inte smart i detta väder, kallt och blåsigt...men i o f gott!)

2008-08-04 @ 14:53:57
Postat av: jacob

dina skämt om fisar vilka skämt

2008-08-09 @ 15:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0