Just nu på Cape East Haparanda

image15

Efter en hemsk start på morgonen (mobil ringde inte) kom jag trots allt i tid till flyget......ankom Skellefteå för press och radio ....därefter Luleå där vi fick en soppa (god) för att hinna med presskonferensen. Sitter just nu och tittar ut över Torne älv där vi ska ha föreställningen den 5 augusti.
Här finns Umpi Tuneli ( in i dimman) där vi lär avlägga ett besök i sommar. Bastu och pool med en kall pilsner är inte helt fel efter giget den aktuella dagen. Har haft ett givande möte med turistbyrån och Haparandabladet samt 250 lyckliga människor på orten som hade kommit för att skaffa biljetter och autografer.
Nu går Westins Saab i ilfart till Luleå för en sen middag och ett glas av Kralls favoritbourgougne Chateau La Fit du la Croix 1970 a 670 kr. flaskan.
See you

Ps Nanne är grymt sugen på en creme brulee ds.

Holm

Kommentarer
Postat av: Lina

Berätta sen om hon fick sin Créme brulee haha :-)

Längtar tills sommarn, då blir det Diggiloo för hela slanten! :-)

2008-05-21 @ 21:15:49
URL: http://schlagerankan.blogg.se
Postat av: Celicia

HAHAHAH Nanne är matberoende :-) det vet nog alla nog vid det här laget!

Blir massa diggiloo för mig i sommar, 5 konserter eller mer för min del :-)

2008-05-31 @ 21:09:41
URL: http://schlagerb0g.blogg.se
Postat av: Lotte

creme brulée är gott! Förstår Nanne fullt ut :)

2008-06-12 @ 22:07:03
URL: http://www.lottebloggar.wordpress.com
Postat av: Julle

för mig blir de diggiloo i avesta! :D

2008-06-30 @ 23:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0